Časté otázky


Co je sazba (raznice) a proč se účtuje?

Jedná se o paušální poplatek, na který narazíte v každé tiskárně. Zahrnuje grafický náhled, nastavení stroje pro tisk, výroba raznice.

Jaké je minimální množství pro svatební oznámení?

Minimální množství pro svatební oznámení je 20 ks. 
Lze i libovolný počet ks, ale za malonákladový příplatek 400 Kč.

Jaké je minimální množství pro svatební pozvánky?

Pokud pozvánky zůstávají beze změny a vyhovuje Vám náš katalogový vzor / písmo, text a barva tisku /, tak množství pro objednání je libovolné např. i 1 ks. Protože je máme skladem.
V případě, že dochází ke změně textu, písma či barvy, tak minimum je 15 ks. A zákazníkovi bude účtován jednorázový poplatek 90,- Kč za sazbu.

Děláte i cizojazyčné svatební oznámení a jaké je minimální množství?

Ano, děláme. V případě cizojazyčného textu je nutno zaslat podklady na e-mail: pamas@pamas.cz, protože je nutné doplňovat různé znaky, které neobsahuje česká klávesnice (opačné čárky, převrácené stříšky ...). Je možné tisknout téměř jakýkoliv jazyk. Minimální množství je 20 ks, bez ohledu k množství objednaných českých oznámení.
Lze i libovolný počet ks, ale za malonákladový příplatek 400 Kč.



Jaké je minimální množství na cizojazyčné svatební pozvánky?

Minimální množství je 15 ks, plus jednorázový poplatek 90,- Kč za sazbu (raznici). Text je třeba zaslat na e-mail: pamas@pamas.cz

Lze i menšího počtu pozvánek než je 15 ks s tiskem podle Vašeho požadavku, ale bude Vám účtován malonákladový příplatek 200 Kč.

Posíláte zpracovaný náhled k odsouhlasení?

Objednávky zaslané přes naše stránky se zasílají e-mailem k odsouhlasení automaticky. Objednávky doručené poštou jsou zasílány na odsouhlasení pouze v případě, že je to v objednávce uvedeno.
Grafický náhled a další dvě změny (změna fontu, textu, velikosti písma a pod.) Jsou v ceně svatebního oznámení.
Každá další úprava je zpoplatněna částkou 200,- Kč


Co je korektura?

Korektura je grafický náhled, při kterém je nutné odsouhlasit grafickou, gramatickou část i cenovou kalkulaci. Text si máte ještě před samotným tiskem možnost zkontrolovat, případně upravit. Zjištěná chyba po Vašem konečném odsouhlasení nemůže být předmětem reklamace.

Jak dlouhé jsou dodací lhůty?

Po přijetí objednávky se Vám zpracuje grafický náhled (korektura) a zašle nejpozději do 3 pracovních dnů (náhled zasíláme v PDF).
Po konečném odsouhlasení grafického náhledu nastává samotná výroba, která trvá 10 pracovních dnů (tisk zakázky, zkompletování). Následně se oznámení zašle Českou poštou_balíkem do ruky.

Jak je možné zakázku vyzvednout?

Standardně je zboží zasíláno formou dobírky prostřednictvím České pošty. Pokud se při objednávání dohodnete, tak je možné osobní vyzvednutí v sídle, případně na pobočce firmy.

Je možný dotisk?

Minimální množství při dotisku je 20 ks.

Jak se dozvím celkovou cenu?

Celkovou cenu lze zjistit pomocí cenového kalkulátoru nebo po vyplnění objednávkového formuláře je cena zobrazena v kroku č. 3 společně s kontrolou Vámi zadaných údajů na tisk.
Následně při korektuře (grafickém náhledu).

Je možná změna stuhy, papíru, barvy nebo obrázku?

Každé oznámení se musí řešit individuálně. Svatební oznámení děláme jen podle našich katalogových vzorů. Změna rozměru, barva papíru, slepotisková forma, není možná. Na vývěskách lze změnit znění textu, barvu textu, případně písmo, stuhu. Při změně barvy textu je nutné dodržet výběr dle naší nabídky barev tisku. Změna papíru lze v případě zvolení tzv. kapsičkového oznámení, kdy vyměníme vnitřní papír dle naší nabídky. U žertovných oznámení se obrázek mění automaticky.

Zasíláte vzorek, popř. vytištěný vzorek?

V případě, že se neumí zákazník rozhodnout pro jeden konkrétní druh oznámení, nabízíme službu zaslání 3 ks vzorků bezplatně. Jde o naše katalogové vzorky, které slouží k lepšímu prohlédnutí papíru nebo druhu tisku u konkrétního vzoru. Na vzorcích není možné měnit písmo a ani barvu tisku. Vzorek není možný zaslat s Vašimi údaji (jména, text, adresy).

Je možné vyrobit oznámení podle vlastního návrhu?

Ne. Protože samotná výroba je dost náročná a časově zdlouhavý proces. Oznámení děláme jen podle naší aktuální nabídky.

Jak se řeší případná reklamace a jak dlouho trvá?

V případě, že dojde k oprávněné reklamaci a chyba nastala na naší straně. Snažíme se o urychlené odstranění škody, případně natištění nových oznámení. Ostatní obchodní dohody se řídí obchodním zákoníkem ČR.

Kdy je možné objednávku pozastavit, případně zrušit.

Je to možné v případě, že nedošlo k Vašemu odsouhlasení do tisku. Až do tohoto kroku je objednávka nezávazná a je možné její zrušení, či pozastavení. V případě, že korekturu odsouhlasíte a začne samotný tisk, dochází ke vzniku kupně-prodejního vztahu a z toho plyne povinnost pro objednavatele i dodavatele. Zrušit zakázku není možné, protože je tvořená přesně pro Vaši potřebu a tak se stává pro nás jako dodavatele neprodejná pro třetí stranu.

Zpět


Copyright © 2008 - 2017 Pamas. Všechna práva vyhrazena.